4.24.2012

Ehliyet sınavı...




Yeah...
Bende girdim o sınava :/
Stresli günlerden biri daha...
Sınava saatler kaldı.
Çocukken derdik ya; yatcaz kalkcaz, yatcaz kalkcaz gidicez.
O da öyle işte yatacağız, kalkacağız sınava gireceğiz.
Gerekli malzemeleri hazırlıyorum. Kalem tamam. Silgi tamam. Kimlik tamam. Sınav giriş belgesi !! Eror ..!! YOK ..!!
Ara, tara yok arkadaş. Kayıp.
Bu saatten sonrada yenisini ıh verirler. Ne yapacağız ?
Hemen sınava girecek olan arkadaşa  bir telefon.
Kişizade = Alo..
Ben deniz = A
lohaa...
- Hayırdı bu saatte ?
- İşi gücü bırak, sınav giriş belgeni al bize gel.
- Ne oldu ?
- Salla ne olduğunu acil gel.
- Tamam..

Gerekli malzemeleri kontrol ediyoruz.
Photoshop = kuruluyor.
Tarayıcı = mevcut
Yazıcı = mevcut
Değiştirilecek bilgiler = mevcut
Örnek alınacak belge = yolda geliyor..

Telefon gelir.. "Kapıyı aç."
-Hayırdır ?
-Gir anlatırım.
- Anlat hadi.
-Sınav giriş belgesi kayıp.
-OHA ..!! Ne olacak ?
-Sahtekarlığa başlayacağız..
-Olmaz lan nasıl yapıcaz.
-Hallederiz. Çöm Yanıma..

Tarayıcıdan kopyaladık gerekli bilgileri değiştirdik...
DANNN explorer.exe hata ..!! Kurtarma tabiki kapalı..
- Ne olacak ?
- Sıfırdan yapacağız.

Yine başladık temelden...
Yine tam bitti artık çıktı alacağız.
-Tamamdır bitti.
-Çıkart bakalım.
-Dur bir lavaboya gideyim önce.
- Tamam.

(Lan aptal kafa çıktıyı alsana önce !!)

Odadan çıkacağım.. Sen ışık diye bilgisayara giden elektrik düğmesine bas.. Puff... Bilgisayar kapandı.
Az biraz kafayı yumrukladık.. Dedim kurtarılmıştır.
Açıldı bilgisayar.. YOK..!! Yine herşey silinmiş.
Eee ..!! Saat geç oldu. Adam yarın sınava girecek. Son olarak sağlam bir kopya alıp..
- Al sınav giriş belgeni sen git.
- Sen ne yapacaksın ?
-Bunu hazırlayıp yatıcam.
-Tamam. Kolay gelsin.
-Eyvallah sınavda başarılar falan filan..

Gözler cayır, cayır yanıyor. Ama bu iş olmalı..
Hazırladım çıktıyı aldım. Az birazda kağıdı yıprattım.
Kaldımı 4 - 4,5 saat. Ehh yatalım artık.
Sabah kalktım aldım sahte belgeyi.. Tıpış tıpış sınav giriş yerine.
Kimlik kontrolü bilmem ne.. Stresim zaten :/
Arkamda bir kız vardı..
Kız = Merhaba..
Ben deniz = Merhaba.
- Silgim yok. Sınavda seninkini kullana bilirmiyim ?
- Tabiki.
- Zaten benimki erken biter.
- Neden ?
- Sadece ilk yardımdan gireceğim.
- Nasıl yani ? Bu ikinci girişinmi ?
- Evet.
- İsim ne ?
-... falan filan..

Kitapcıklar dağıtıldı. Sınav başladı..
Sınav giriş belgelerini aldılar öğretmen masasına götürdüler. Sıraya koyuyorlar, bir taraftanda kontrol ediyorlar.

Adım her geçtiğinde irkiliyorum. Ya hocalar beceriksizdi yada sınıfta bir sürü adaşım vardı. Adım tam 5 kere tekrarlandı. İkincide zaten film koptu. Ölümüne okuyup işaretlemeye başladım.
Sonra arkadan bir ses..
- Benimki bitti. Çıkıyorum..
- (kontrol ettim 2 sorum kalmış. Höh..!!) Biraz bekle 2 soru kaldı beraber çıkalım.
- Tamam.

Onlarıda işaretledim. Pılımı pırtımı topladım. Kitapcık ve optikleri teslim edip birlikte çıktık...

Okul basamaklarından inerken geçen dialog.
Ben- nasıl geçti ?
- Güzeldi. Bu sefer geçerim. Sen yapamadın sanırım ?
- Yoo.. Hepsini yaptım.
- Hadi ya. Nasıl böyle erken bitti. (ilk çıkan biz olunca.. birde o sadece ilk yardımı yaptı ben hepsini :)
- Sıkıldım ondan.. (asıl derdimi bir bilsen)
- Ee nereye gidiyorsun.
- Bilmem. Karnın açmı ?
---- Dııııııt..!! (Bu kısmı sansürlüyoruz)

Diğer gün arkadaşı gördüm.
Ben = Hacı nasıldı sınav ?
- İyi sahtekar!! Seninki ?
- İyiydi.
- Çakmadılar mı belgeyi ?
- Yoo..
- Helal MEB i bile dolandırdın :)
- Hadi len :)

Tabi içime kurt düştü.. Evrakta sahteciliğe girermi bilmem. Araştırdım. Bize verilenlerde zaten bilgisayar çıktısı gibi görünüyordu. Benim hazırladığımda tıpkısının aynısıydı. Her ne kadar rahatlamış olsamda sınav sonucu açıklanana kadar rahat yok...

Sınav sonucu açıklandı.. Hepimiz kapıda..
Ben girdim ve durum süper..
Motor= 100
Trafik = 88
İlk Yardım = 97 (Motor ve trafikten eminim.. ilk yardımda bunun gibi bir şeydi)
Aylar sonra asıl sınav giriş belgesini hiç olmadık bir yerde buldum :/

İyi bir maceraydı.. Şu anda ehliyetim ve ben mutluyuz :)

2 yorum:

Aşağıdan "Anonim" seçeneğini seçerek isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz :)